Míša píše
BLOG

H2H marketing: Lidskost v byznysu, která prodává (i baví)
AUDIOVERZE Co je H2H marketing? H2H marketing, neboli "Human to Human" či dokonce “Heart to Heart”, je přístup, který jde s laskavostí proti zažité korporátní klišoidnosti a přináší zpátky to, co je v marketingu i jinde v životě nejcennější – lidskost. Já sama...
Cesta zákazníka: Jak STDC Framework pomáhá značkám růst
AUDIOVERZE Možná už jste to zažili – rozjedete svůj projekt, máte nadšení, skvělý produkt nebo službu, a přesto se vám zdá, že zákazníci nepřicházejí tak, jak byste chtěli. Reklama se sice tváří, že dělá svou práci, ale výsledky jsou tak nějak polovičaté. Proč?...
Byznysové vs. brandové focení: Jaký je v tom vlastně rozdíl?
AUDIOVERZE Úplně mě svrbí prsty k napsání té okřídlené hlášky o nešvaru, ale neudělám to. Jen napíšu, že ve své praxi už chvíli vnímám důležitost tohle téma otevřít. Pokud se ve světě focení neorientujete, možná vám všechny ty termíny zní jako zbytečně komplikované...
Nic není špatně – jen některé cesty jsou delší než jiné
AUDIOVERZE Představte si, že stojíte na křižovatce. Mapa před vámi ukazuje několik různých cest. Každá z nich má své vlastní odbočky, překážky a krásné výhledy. Některé cesty jsou kratší, jiné se kroutí a záhadně ztrácejí v mlze. A vy se ptáte sami sebe: „Jdu...
Důležitost loga: Kdy ho potřebujete a kdy můžete v klidu žít bez něj
AUDIOVERZE Když se vrháte do světa podnikání, logo je často na prvním místě v seznamu věcí, o kterých přemýšlíte. Jak by mělo vypadat? Jakou zvolit barvu, tvar, písmo? Ale tady pozor – možná vás překvapí, že u většiny freelancerů logo není vůbec tak důležité, jak...