Před rokem jsem u Míši dokončila rebranding. Výsledkem bylo nové logo, fotky, web a hlavně – a proto jsem se na Míšu obrátila – chtěla jsem prozkoumat, jestli to, co dělám dává smysl. Jestli nemám někde třeba zbytečnou časovou prodlevu a někde zase bych mohla více pozornosti přidat. Poprvé jsem se setkala s termínem Ideální klient. Poprvé jsem vlastně vůbec začala přemýšlet pro koho to mé šití vlastně je a pro koho vůbec chci šít. Taky jsem si začala uvědomovat, vo všechno vlastně předchází i jedné objednávce. Je to docela hustej proces rozhodování. Míša konkrétně naprosto chápala, na jaké jedu vlně. Děkuji i za spojení s fotografkou a s webařkou. Teď mám skvělou e-vizitku, parádní fotky, logo, a vizi, kam dál. A už z toho čerpám rok. Děkuji z celého srdce, že jsi mi do života – i toho pracovního – přišla, poslala mi tam tornádo a pak najednou bylo uklizeno. Děkuju za tvé služby i za to, že jsem byla Tvoje klientka.